fredag 14 november 2008

På jakt

Jag och brorsan och lilla yngeln har fått en till omgång med Axilur maskmedicin. Fy, farao vilken elak Kvinna jag tvingas bo med. Varför måste jag äta maskmedicin när jag inte ens har mask? Brorsan har inte heller mask det är säkert den där lilla yngeln Delsin. Delsin är minstingen i familjen han är snart 8 månader, men vilken kille han får alltid all uppmärksamhet han är så smörig så att man kräks. Jag och Brorsan däremot är riktigt stiliga gossar som inte behöver ta till det där smöriga utan vi är som vi är. Jag och Brorsan ska vakta kattlådan hela natten lång tills den lilla yngeln måste gå på låda. Brorsan vaktar mellan 23-03 och jag vaktar mellan 03-08 och då ska vi se om vi får tag på den skyldiga hittar vi en enda mask så ska Kvinnan få reda på det då kanske hennes lilla gullunge Delsin inte är så gullig längre. Tro inte att jag är svartsjuk för det är jag inte utan jag är en helt vanlig katt som inte gillar smöriga typer helt enkelt.

Inga kommentarer: