tisdag 11 november 2008

Kvinnan spyr

Min matte har fått någonting som kallas för magsjuka. Inte roligt det inte hon springer på toa och spyr hela tiden. Jag tycker nästan synd om henne. Hon har legat i sängen hela dagen igår och idag. Hon gick upp kl.07 spydde och efter det gav hon oss lite torrfoder och vatten sen gick hon och la sig igen. Jag krafsade på sovrumsdörren i en halvtimme, men hon öppnade inte dörren hon låg bara och sov. Jag ville ju sova bredvid henne, bli kliad och få lite uppmärksamhet, men det var tydligen för mycket begärt. Kl.14 vaknar hon och ska tömma kattlådorna, men det luktade tydligen för illa så hon spydde och spydde. Till slut lyckas hon iaf tömma kattlådorna och hon böjde sig ned och klappade mig lite. Näe, kvinnan ser inte så fräch ut idag. Hon är blek, ser trött ut och har röda ögon. Hoppas att hon är piggare imorgon för jag vill verkligen ha klappar och kel. Nu får jag umgås med små kattungarna och leka deras extrapappa. Det är inte riktigt min grej, men vad ska jag göra Kvinnan har överlåtit allt ansvar åt mig. Näe, nu måste jag gå och krafsa på sovrumsdörren igen kvinnan måste komma och ge mig mera mat.

Hälsningar
Boss

Inga kommentarer: