söndag 14 december 2008

Lussekatt

Tydligen har jag blivit vald till årets Lussekatt 2008 på http://www.hittekatter.ifokus.se/ När Kvinnan berättade det för mig så blev jag väldigt rörd. Jag hade svårt att hålla masken och kände hur tårarna var på väg. Jag var tvungen att svälja och hosta flera gånger. Kvinnan säger att jag gör rätt i som vågar visa känslor att det var väldigt modigt av mig. När jag berättade att jag har blivit vald till årets Lussekatt för Brorsan och Ynglingen så skrattade dom så att tårarna sprutade. Nu kallar dom mig för mallig, men jag är inte mallig jag är bara väldigt stolt över utmärkelsen. Kvinna är iaf jättelycklig och stol över mig hon säger åt dom yngre katterna att dom inte får reta mig. Tyvärr, har jag noll koll när fotot på mig är tagen och var den är tagen. Jag sov min skönhetssömn och visste inte vad dom övriga höll på med. Jag är ändå glad att Kvinnan fotade mig och att jag vann. Jihuu...

Tack all ni som röstade på mig jag blev rörd och väldigt överraskad.


Hälsn:
Boss

Inga kommentarer: