måndag 15 december 2008

Tjejer, tjejer

Tjejer, tjejer tanken slog mig idag att jag har aldrig haft en tjej eller varit kär. Hm konstigt iof blev jag en fullvuxen katt för 2 månader sen så det nog inte så konstigt ändå, men jag är som en vanlig kattkille som skulle uppskatta lite trevligt damsällskap. Jag undrar var man hittar tjejer i ens egen ålder dom får inte vara för gamla eller för unga. Vi måste matcha ihop och ha lite gemensamma intressen. Undrar om det finns nätdejting för katter? Fast egentligen skulle jag vilja träffa en katt i min hemmiljö, men den biten är lite svårare. Kvinnan får alltid nya jourkatter som råkar vara mamma till någon (jag behöver ingen mamma), för unga (fungerar inte dom är för barnsliga) Ibland undrar jag om Kvinnan gör det med flit alltså tar in mammakatter men ungar, killar, för unga osv. bara för att jag inte ska kära ner mig. Hon kan ju göra det av omtanke också hon vill säkert inte se mitt hjärta brista när jourkatten flyttar så hon kanske inte är så tokig ändå. Hon säger ju att hon älskar mig och att jag är hennes lille bebis det där ordet bebis får hon dock sluta använda snart, men hallå jag är ju vuxen nu hon behöver inte säga ååh, kom här min lille bebis så ska vi borsta dig, kom här min lille bebis så ska du få lite torrfoder. Jag måste undersöka saken. Finns det nätdejting för katter? och ut får jag inte gå heller så det måste bli internet som gäller om jag ska hitta min stora kärlek...

God natt
Boss

Inga kommentarer: